don't rain on me

Hej på er. Inte så pepp på att skriva ett inlägg men jag har inget annat för mig.
Igår så tog jag och Ajsa lite fina bilder, stolt över vissa faktiskt! Lägger in några så fort jag har tid och ork.
Nu sitter jag framför tvn och väntar på att mamma ska komma så att vi kan se ett avsnitt vampire diaries, cool mamma jag har! I alla fall, idag har jag varit lite dålig, är fortfarande det. Ont i halsen, mår illa ofta. Omg, låter som en gravid kvinna! HAHA.
Skulle igentligen ha sovit hos Linnea inatt, men med tanke på hur jag mår är det inte en så bra idé! Får se om jag går till praon imorgon. Nu är nog min moder redo att se så nu säger jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0