När man har tråkigt...

1. Vad är ditt förnamn? Malin
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Sumpter
3. Är du i ett förhållande nu? Nej
8. Vem vet mest om dig? Mamma
9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma eller hos kompisar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Abduction, Crazy stupid love, titanic
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej
12. Har du någonsin varit full? Nej
13. Har du testat droger? Aldrig
14. Röker du? Nej
15. Snusar du? Nej
16. Saknar du någon just nu? Självklart
17. Hur mår du idag? Rätt bra, faktiskt!
18. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Gick i skolan troligen!
19. Bästa minnet från sommaren? Tyskland, Kolmården mm.
20. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Tyskland
21. När var du där? Mitten på sommaren
22.Är du rasist? Nej!
23. Har du helt svenskt ursprung? Ja!
24. Om nej, vart kommer du ifrån? Jupiter
25. Föredrar du svenska eller utländska killar? Bådaa, men utländska är oftast snyggare!
26. Ser du fram emot någonting just nu? Sommaren!
27. Sköter du skolan? Ja
28. Vad hade du för betyg förra terminen? Ganska bra faktiskt.
39. Vad är det bästa du fått på ett prov? VG
30. Vilket ämne var det? SO
31. Har du fått ig på ett prov? Ja
32. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej, men det skulle va kul att pröva!
33. Anser du dig vara intelligent? Nja, sådär
34. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Egypten 2o1o
35. Vilken va den värsta tiden då? Vintern.
36. Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja
37. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja
38. Har du haft sömnproblem? Ja
39. Hur ofta gråter du? Det varierar, ibland jätteofta, annars 1 gång i månaden, typ.
41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter, pratar med mamma eller mina vänner, lyssnar på musik, sjunger
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mamma eller mina vänner
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej
44. Vilken klass går du i nu? Åttan
45. Vilken skola? Ludde
46. Har du varit otrogen någon gång? Nej!
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja
48. Är du stolt över dig själv? Ja, det kan man säga!
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Vet inte.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Typ, mina ögon, konstigt nog. Elr min klädstil
51. Har du lätt att få folk att skratta? Haha, omg, ja!
52. Cider elller öl? Cider
53. Har du några talanger? Skriva är jag la rätt bra på och jag kan inte säga att jag inte är musikalisk
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Självklart
56. Vad står det i ditt senaste sms? <3
57. Hur lång är du? 1.70? vet inte!
58. Hur mycket väger du? SCHHHH!
59. Vilken storlek har du på kläderna? Gillar stora streetkläder så jag brukar inte ha slim.
60. Har du svarat ärligt? 100 %!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0