Why can't this moment last forever...

Hellu! Igår satt jag hemma och gjorde ingenting tills mamma kom hem runt 17 tiden. Då drog vi till jannebanan och köpte presenter till mina kusinbarn. Grattis till Alexander, 9 år! 
När vi kom hem så satte jag mig vid datorn och sen åker en röd volvo ner. Tydligen min farfar som vill hälsa på, jag har aldrig träffat honom så det kändes ju lite sådär. Men pappa sa att vi skulle iväg så han åkte igen. 
Mamma och pappa åkte till Gränsö och jag började skypa med Fia. Vi satt där från typ 9 till 2 på natten och kollade på invigningen av OS i London. Runt halv 1 tiden började vi nog bli lite hyper/trötta så vi satt mest och skrattade. Sen när Sverige hade kommit ut så stängde vi av och jag låg kvar i sängen och kollade klart. 
Jag vaknade nyss och ska nog snart gå och duscha. Vid 15 tiden drar jag mig bort mot mitt födelsedagsbarn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0