6. Have the boys stopped you from doing something you'd regret?

Atm, har jag ingen aning faktiskt! Men jag antar det. Jag fattar nog inte frågan riktigt men alltså självklart har jag tänkt på dom om jag kanske precis skulle göra något som jag nog egentligen inte ville. Åh, jag vet inte! 
 
I alla fall, haha. Hej på er! Jag sitter och nördar Cher Lloyd bara för att hon är awesome! Idag är vädret skit så det blir nog bara att stanna inne och kolla film och läsa. Om det slutar regna så tror jag att jag ska gå en promenad också, men jag har så jäkla ont i nacken!
Igår satt jag i några timmar och snackade med Evelina. Hon är verkligen underbar den tjejen! Ha det gött!
3 fucking år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0