Here comes the sun!

Hej på er bakom skärmarna! Jag vaknade för en liten stund sen och åt lite frukost.
I torsdags var jag ju på Hungerspelen, den var helt fantastisk! Jag är helt speechless, lätt årets film! Efter det drog jag hem och alla andra sov så jag la mig också.
Igår hade vi överraskningsfest för Linnea som i onsdags fyllde 15! Vi åt tacos, tårta, gick till Curre och Trittla och snackade. Kvällen var bäst, tack till alla som gjorde det möjligt!
Idag alltså, jag kom hem runt 00.00 tiden igår så jag vaknade lite senare idag, gött! Idag blir det bara plugg, tror jag. Måste bli klar med tekniken till på måndag. Min bror får hjälpa mig, vääääldigt mycket! Sen imorgon kanske det blir plugg igen, beroende på om jag blir klar idag eller inte. Min helg kommer inte vara så fantastisk...
Hungergames cast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0