you don't know you'r beautiful

Hej! Jesus vad länge sen det var jag verkligen bloggade och inte la in sånt om Harry, my darling! Men i alla fall, det var ett tag sen och jag har gjort massor! Tänkte slänga in lite random bilder sen förra gången och sen skriva ett nytt kapitel på min fandom om 1D, JAHO!
Imorgon då, då händer det inte så mycket. Skola som vanligt. På tal om inget så kommer 1D till Sverige ikväll...tror ni jag är hyperglad?! Inte för att jag kommer träffa dom men jag hoppas dom kommer till mig, mohaha!
På fredag har jag 3 prov, 3!!! Efter skolan har jag nog sång och sen vara med Emmie ett tag, tror jag! Riktigt fint med tanke på att vi inte varit på sjukt länge! Jaja, men vi hörs, baaaj!
Nae, förresten, slänger inte in några bilder nu, mehe. Hejdå!
Underbara, fina, snygga, otroliga kille, du gör mig så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0