Stop the voices.

Hej på er. Ni är jättefina för att ni kollar in mig blogg lite då och då. Andledningen till att jag inte bloggar så mycket är ganska många. Jag mår inte psykiskt bra, har inga bilder så det blir inte kul att blogga, jag har ingen ork. 
Idag i alla fall, har jag varit iväg och handlat lite med mamma. Köpte bland annat en GB matta och lådor som passar perfekt i mitt rum. Annars har jag faktiskt inte gjort något. Tumblr är typ min nya bästa vän så om ni vill kan ni följa mig där: malinalnefjord.tumblr.com men den är rätt depp sådär och är mest om 1D och annat lite sämre bajs kanske...anyway.
Taggar konserten i Maj till max. Pratade med Fanny på skype förrut och jag längtar till jag får krama henne och så många fler underbara människor. Kan inte vänta längre! Låt dessa 160 dagar gå snabbt!
På måndag börjar jag praon, som jag ska vara på sjukhuset. Kommer väl bli rätt nice, hoppas jag. 
När vi kommer tillbaka till skolan om två veckor kommer vi sätta igång med Lucia, som jag tror kommer bli helgrymt! 
Men nu hade jag tänkt sova lite, ni får ha det bäst. Kommer nog ha någon bildbomb snart som ni kan kika igenom tambien osv!
Bara för att, du vet, vi är coola.

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag saknar dig min finaste vän.

Svar: Jag saknar dig så det gör ont.
Malin Stypayhoralikson

2012-11-18 @ 02:02:40
URL: http://eveliinaa.blogg.se
Postat av: Sarah!<3

Älskar dig!<3

Svar: Älskar dig <3
Malin Stypayhoralikson

2012-11-18 @ 14:38:57
URL: http://samuelssonsarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0