We're like diamonds in the sky.

Eftersom jag inte bloggat något i veckan typ så skriver jag lite kortfattat nu.
Måndag: Skola + träning.
Tisdag: Musik - orkester med tjejerna, sånglektion + träning.
Onsdag: Skola, musik med Sofia + tjejkväll på stan med film. 
Torsdag: Skola och ingenting mer, tror jag. Stannade kvar efter skolan och tränade med orkestern.
Fredag: Skola, kuratorn i 80 min. 
Idag: Inte ett piss. Kollat på film och snackat med Camilla i typ två timmar innan Evelina joinade också. Nu sitter jag och Eve själva men ska snart dra, är supertrött. 
Men allt som allt, en rätt jobbig och tuff vecka, både psykiskt och fyskiskt. Mycket skit med kompisar och mig själv och jag känner bara ingen blogglust när jag mår piss. Men jag hoppas på det bästa på måndag och att min bror kan fixa biljetterna åt mig för då, åker jag till min kusin den 2e november och kollar på killarna. Det är typ det enda jag vill atm. Vill bara må bra och se mina bästa vänner på scen, det är det som gör mig glad okej. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag älskar dig.

Svar: jag älskar dig faktiskt.
Malin Stypayhoralikson

2012-10-14 @ 00:10:05
URL: http://eveliinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0