I've learned not to trust you.

Tjolahopp, sug min snopp. Vad var det där?
Hejhallå! Idag har varit en bra dag! Jag har mest legat i soffan och glott film men jag känner att jag snart är frisk, så mohaha. 
Imorgonbitti måste jag gå upp vid typ 5 (omg, jag kommer dö) för jag måste duscha och fixa mig och sen vara hos tandläkaren vid halv 8 för att ta bort tandställningen. JAPP, ni läste rätt, den ska bort imorgonbitti! Jag kan inte förklara hur jävla lycklig jag är pågrund av det. Kommer lägga in bild imorgon på typ 'förändringen' om jag nu inte tagit bort dom bilderna...vilket jag troligen har.
Nu ska jag gå och fixa mitt faaace! HEJDÅ, ha en trevlig måndag..eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0