Tonight let's get some, and live while we're young!

Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Men är riktigt jävla lycklig över det för det betydde att jag fick höra 'LWWY' innan någon annan i Västervik...haha, omg vad jag skryter, men jag var fan först med något för en gångs skull! OCH jag fick se en twitcam av killarna live! Den var typ 30 sekunder, men vafan, jag såg dom! Har bara sett typ 3 innan, Niall&Josh där dom svarade på två av mina tweets, Liams där han sa att jag var en fantastisk sångare och en med bara Niall. Men seriöst, jag vet inte om jag går till skolan imorgon, hostar fortfarande upp mina lungor...we'll see. Dom har tur om jag inte kommer för jag kan ju låten utantill så då kommer dom få höra den om och om och om och om igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0