tidsfördriv

5 SAKER DU ÄLSKAR:
1. sola
2. hoppa studsmatta
3. vara med kompisar och mysa
4. läsa i ett tyst rum
5. sitta i soffan med hela familjen och bara mysa när det är strömavbrått
5 SAKER DU HATAR:
1. när folk som inte känner mig, dömer mig för hur jag ser ut!
2. äckliga människor som tror att dom är bättre än andra
3. såna som tror att alla älskar dom men dom vill egentligen inte ha stryk.
4. mygg!
5. när folk ljuger
5 SAKER SOM GÖR DIG LEDSEN:
1. jag mår själv skit om någon som är nära mig mår dåligt
2. folk som verkligen gör allt för att såra mig
3. när det är mitt fel att någon inte mår bra.
4. läsa om katastrofer i tidningar och på tv
5. -
5 SAKER SOM FÅR DIG ATT MÅ DÅLIGT:
1. att älska någon som man vet att man aldrig kommer att få
2. vänner som jag inte träffar längre
3. vänner som sviker/ljuger
4. om man har blivit utskälld av någon i släkten
5. -
5 SAKER SOM BESKRIVER DIG:
1. jag är nog en sån där som folk verkligen måste gilla för att jag själv ska må bra. jag försöker väl vara kompis med dom flesta. men det känns som att jag gömmer mig bakom mina vänner för livet.
2. jag tror att dom flesta ser på mig som en rolig person.
3. jag är inte alls nöjd med min kropp så jag får väl säga tjock då.
4. jag finns alltid där för mina vänner
5. jag är ingen annan än mig själv,
5 SAKER SOM GÖR DIG GLAD:
1. mina vänner
2. min familj
3. att få veta att man är älskad
4. min mamma speciellt!
5. när någon säger att man betyder massor för den!
5 SAKER SOM BETYDER ABSOLUT MEST:
1. Mina vänner!
2. Min familj
3. dom som alltid får mig att le
4. dom som gör mig glad
5. -
5 SAKER DU GÖR VARJE DAG:
1. läser
2. äter
3. kollar på tv
4. bloggar
5. tänker på dig...
5 SAKER DU ALDRIG SKULLE GÖRA:
1. dränka mig
2. slå någon bara för att det är kul
3. säga något så att jag SJÄLV får stryk
4. hoppa fallskärm
5. svika en vän utan anledning
5 SAKER DU VILL GÖRA:
1. Åka till USA!
2. Åka till Australien
3. Träffa Matilda Järpmyr
4. Träffa Nadja Håkansson
5. Träffa Emelie Nilsson, och så många fler
1 SAK DU SAKNAR:
1. tiderna från när man va liten
5 SAKER DU STÖR DIG PÅ:
1. snorungar!
2. personer som man inte kan lita på
3. såna som gör fula saker som, slår ner folk och så
4. allmänt fula människor som tror att dom har rätt att trycka ner andra
5. folk som bara är allmänt störiga
5 PERSONER DU LITAR PÅ:
1. Jennifer Lundgren
2. Linnea Nyander Andersson
3. Diana RiverJackson
4. Louise Westerberg
5. Louise Smedbäck
5 PERSONER DU BRYR DIG OM:
1. Emmie Fahlström
2. Emila Samuelsson
3. Johanna Westman
4. Adelina Chensiri
5. Ajsa
I DOM 5 SENASTE SMSEN STÅR DET:
1. Bra. Gilla :* av mamma
2. Hahahaha okej av Ajsa
3. Kommer ni snart elr? av Ajsa
4. Men kan vi inte gå ut lite först? av Ajsa
5. Jaha, hej. Jag kände inte igen nummret. Det är ok, hur mår du? Kram, mvh Diana av Diana
DOM 5 SENASTE PERSONER SOM RINGDE DIG:
1. mamma
2. Ajsa
3. Pappa
4. Hem
5. Adelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0