be who you are

Hej på er! Sitter här och nördar musik från Idol. Väntar på att klippet ska laddas upp på youtube sen ska jag gå och äta något. Idag har jag varit med Adelina, vi har inte gjort särskilt mycket, ätit gott och bara umgåtts.
Igår var jag med Linnea, Tias, Crille och Adelina. Vi gick lite utomhus och snackade. Sen gick dom andra en annan väg och jag tog en skogsväg. Självfallet så klumpig som jag är, så ramlar jag och slår huvudet i en sten. Har ett märke idag kan jag tala om. Tydligen måste jag ha svimmat en stund för när jag väl hittat folket så hade dom skrikit och letat efter mig. Hade inte hört ett skit. Det var en mörk skog, bra att det bara var en sten och inte någon äckel gubbe. Aja, imorgon blir det kanske att gå på Breaking Dawn igen med mamma. Får se, men nu ska jag gå, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lulluh

Hej. är du en utav de som jag skulle hjälpa med en ny bloggdesign?

2011-11-24 @ 21:44:54
URL: http://hottish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0