Spread your wings, my little butterfly.

Tjenare! Sitter i köket i vår svit i Borlänge. Jag visste ingenting men sen när jag kommer in genom dörren så ser jag en trappa framför mig och ja, sviten är sjukt snygg! Övervåning med plattv, megastort badrum med bubbelbad, snyggt som satan! Jättestora fönster så det känns nice. Kommer några bilder i slutet av inlägget. 
Idag har vi åkt från Östersund till Borlänge, jag är förkyld så jag sov mesta delen. Jag tror att vi ska ut och äta snart och sen ska jag bada och bubbla, haha. 
Imorgon kommer jag hem! WOHO. Längtar starkt hem, kan ju inte sova i samma rum som min pappa utan öronproppar och jag börjar bli trött på dom, så sista natten inatt! 
Tog inga bilder på övervåningen för där ligger mina föräldrar...

Kommentarer
Postat av: Louise

say what? jag bor i borlänge :) haha vart i borlänge är de där? :D

2012-08-17 @ 20:44:31
URL: http://www.twitter.com/CrewTomlinson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0