Locked out of heaven.

Hej! Jag är helt slut efter idag så jag drar mig snart mot sängen. 
Idag hade vi främst matteprov, som gick rätt okej även fast jag inte kunde ett piss. Sen var jag hos kuratorn i en timme och snackade. Ska troligen till BUP och sånt där och ja, vi får väl se om det blir någon medicin också, typ "lyckopiller". 
Sen hade vi luciaträning i typ 2,5 timme. Det gick rätt bra. Kommer bli så sjukt nervös på onsdag och torsdag dock, herre min jesus.
Imorgon har jag lite sovmorgon. Har lucia nästan hela eftermiddagen, men jag går lite tidigare för jag ska på sånglektion och spela in Read All About It, kommer bli grymt!
Sen på onsdagkväll kör lucia igång med föräldrarna, kommer bli tufft. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0