8. When did you become a directioner?

Jag kan ju säga att jag inte varit där från första början och det tycker jag själv är lite tråkigt att jag missade men jag skäms inte över det. Jag kan vara ett lika stort fan som alla andra som följt dom från början. Men det var nog ett år sen eller något sånt. Kommer faktiskt inte ihåg, men det började väl med att jag lyssnade mer på deras musik, sen kolla mer videos och jag vet inte hur man inte kan bli helt förälskade i dom right away! Men nu är jag en stor directioner och tänker aldrig lämna dom, mohaha!

Kommentarer
Postat av: Adelina :svar

Ne då är jag la inte pinsam?' ^^

2012-07-04 @ 16:48:24
URL: http://wanida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0