I can love you more than this...justsayin.

Hellu! Jag har inte bloggat på flera dagar, sorry. Har inte haft lust och inte heller haft något speciellt att skriva om. 
I onsdags hade jag grillfest på stranden hos mig med några underbara personer, tror att jag slänger in några bilder imorgon! Vi badade, grillade, sparkade boll och hade det mysigt framför elden. 
Idag har jag inte gjort ett piss. Tränat lite mer på gitarren. Har blivit riktigt förtjust i att spela gitarr nu så jag har lärt mig 'what makes you beautiful'. Det låter awesome! 
Imorgon ska jag ner till stan lite och sen ta en promenad. Har också bestämt att den 7nde augusti åker jag till Umeå och träffar en kompis. Skulle egentligen träffa en till men han åker till Frankrike några dagar innan så jag missar honom, tyvärr. 
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig framför tvn. 
Ett stort grattis till Josh som blir 21 idag! GRATTIS JOSH DEVINE, YOU ARE SO FINE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0