You can be the butterflies I feel in my belly

Tjenare! Klockan är lite efter 3 och jag sitter och drygar framför tvn. Ska snart gå och äta något. Vid 17 tiden drar jag mig mot Helena och rider. Ska bli så himla mysigt, det var ett tag sen nu! 
Om 14 dagar åker jag uppåt i Sverige och träffar Evelina, bland annat. Ska bli sjukt amazing! 
Blir så korta inlägg nu för tiden men jag gör ju inget speciellt! Igår var jag med Louise. Vi badade, åkte kanot och åkte sedan båt in till stan. Det var jättemysigt, jag och Lollo satt framme i fören och så åkte vi genom gränsökanal. Mega underbart i solnedgången! 
Har typ inga bilder heller, ni får lite USA relaterat istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0