you don't know you're beautiful, oh oh.

Hejsan! Tänkte först berätta om en sjuk sak som hände igår när jag var nere i stan. Då kommer en liten flicka fram, kanske 10-11 år, och kramar om mig. Jag blir helt paff och då säger hon att jag är hennes inspiration! Jag frågar varför och hon säger att hon lyssnar på mig på youtube och följer mig på twitter och då börjar hon nästan gråta. Seriöst, jag blev själv helt overwhelmed. Jag hade dock lite bråttom så innan jag gick så gav jag henne en kram till och när jag gick runt ett hörn så stog jag där och skrattade av lycka. Jag menar, detta var första gången någon har varit såhär, verkligen en jättefin känsla. Tack gumman!
I alla fall, för tillfället sitter jag och kollar på King Kong, som jag tycker är awesome! Snart kommer Louise och hämtar mig och så åker vi hem till henne och seglar. Får se när jag kommer hem, det blir inget kapitel idag i alla fall. Ha det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0