Solen skiner och det är våffeldagen!

Tjena tjena! Blev inte att blogga igår kväll för jag fick en ischiasattack. Låg på golvet och bara skrek och grät. Aldrig haft en sån smärta! Sen när jag skulle in till sängen blev det ju ännu värre, det gick verkligen inte!
När jag vaknade imorse kunde jag knappt röra mig. Jag blev riktigt kissnödig efter ett tag och då försökte jag ta mig ur sängen men det blev att jag började gråta av smärta. Då kom min bror och mamma och fick lyfta mig till toaletten. Sen har resten av dagen varit mest soffan och gå runt på kryckor. Jag vill inte ha det såhär!
Imorgon har jag tandläkartid, får se om jag ens går till skolan. Kan ju inte gå i trappor, så det skulle ju bli jobbigt. Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och läsa innan jag ska äta våfflor med hela familjen, mysigt! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0