tjugosjundemajtjugohundratolv

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men nu tror jag att jag är tillbaka!
Igår var jag på stan med Ajsa. Jag hittade avslutningsskor som var typ 10 cm, damn, måste verkligen gå in dom. Efter stan drog jag hem och satt typ vid datorn. Lite senare var det Eurovision och som väntat vann Loreen! Det trodde jag från första början när hon sjöng i Melodifestivalen. Så jag är rätt stolt sådär! Efter det gick jag och la mig och läste. Somnade väl runt 2 tiden.
Jag vaknade typ nyss och sitter och lyssnar på musik och kollar twitter. Idag blir det nog att vara med Emmie, länge sen! Tänkte faktiskt skriva ett kapitel på min berättelse om 1D nu med. Så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0