Du vet det där som kallas urtråkigt.

Dina åsikter..
1. Vad tycker du om att Barack Obama blev president några år till? - Helt jävla fantastiskt. Älskar gubben!
2. Tycker du att tjejer och killar kan vara vänner? - Helt klart.
3. Tycker du att ålder spelar roll i förhållanden? - Det beror på hur mycket åldersskillnad det är. Men upp till 5 år äldre, tycker jag är okej!
4. Vad tycker du om One Direction och Justin Bieber? - Jag är gift med One Direction och Justin Bieber är rätt okej, alla är sexiga män.
5. Tycker du att utlänningar får bo i Sverige? - Jo...fast dom flesta jag mött har varit för självupptagna och i vår lilla stad är dom rätt...um, cp. Men jag dömer ingen annan, så ta inte åt er.
6. Vad tycker du om regler? - Dunno, don't care.
 
Kärleken..
7. Är du singel/förkrossad/upptagen/kär? - Har ett komplicerat långdistans förhållande med Harry.
8. Hur många seriösa förhållanden har du haft? - Seriösa? Jag tror inte jag ens visste så mycket om kärlek när jag varit med dom innan, men kanske 2? Inte en aning.
9. Har du någon flickvän/pojkvän? - Harry, Liam, Louis, Niall och Zayn. daydreamer 
10. Hur långt var ditt längsta förhållande? - Några månader, tror jag.
11. Skulle du kunna starta ett förhållande just nu? - Vet inte
12. Har någon krossat ditt hjärta? - Yes.
 
Personligt..
13. Vad heter du? - Malin Ulrika Hillevi Alnefjord um
14. Hur gammal är du? - 15 år.
15. Var bor du? - Västervik
16. Var föddes du? - I ett skjul med 2 åsnor som förlöste mig.
17. Var ligger din hemstad? - I Sverige.
 
Utseende..
18. Vad har du för ögonfärg? - Blå.
19. Vad har du för hårfärg? - Blond för tillfället.
20. Vad använder du för smink? - Jag använder typ aldrig smink. Tycker det är fint utan, fast jag är ful hur som helst så jag orkar inte lägga ner tid på sånt. Men ibland om det är ett speciellt tillfälle kanske lite mascara bara och puder.
21. Är du nöjd med din kropp? - Nej, och kommer aldrig bli.
22. Vad vill du ändra med ditt utseende? - Kan hålla på i år, så vi går inte in på det.
23. Vad har du för hudton? - Jag går i 9an och vet inte vad det betyder, men jag är bleck rätt ofta men har lätt att bli brun, tror jag var meningen med den frågan!
 
Kompisar..
24. Vem/vilka är din/dina bästavän/bästavänner? - Linnea, Louise, Sarah, Adelina, Ajsa, Camilla, Fanny, Evelina.
25. Vilka tre personer har du nyss lärt känna och blivit bra kompis med? - Anna, Karin, Astrid
26. Vilka är dina barndomsvänner? - Dom flesta bor inte kvar i Västervik så vi behöver inte nämna några.
27. Litar du på dina vänner? - Oftast ja.
28. Kan du säga allt till dina vänner? - Nej, inte dom som bor här. Det är såna jag lärt känna genom 1D som jag anlitar allt till, vet inte varför men det är lättare att prata med någon som vet hur det känns än att sitta och förklara för någon som inte vet ett piss osv. Orkar inte med sånt, och vill inte heller se mina vänners ansikten om jag skulle berätta något. 
Det mesta berättar jag för min kurator, och henne litar jag på.
29. Vem älskar du mest utav dina vänner? - Det var den dummaste frågan i världshistorien. Every single one.
 
That or this..
30. Brunett/blondin? - Brunett, men inte på mig, på andra.
31. Familj/vänner? - Jag har mer familjer än vänner, så familj helt klart.
32. Katt/hund? - Hund
33. 1D/JB? - 1D 
34. Sex/kärlek? - Kärlek
35. Blondinbella/Kissie - Hahahahahhahahahhahah.
 
Musik..
36. Vad lyssnar du på för musik? - Det mesta.
37. Vilka artister är bäst enligt dej? - One Direction, Ed Sheeran, Justin Bieber, Emeli Sande, Cody Simpson, Isak Danielson, Demi Lovato, Taylor Swift, Ross Lynch, Rihanna osv.
38. Spelar eller har du spelat något instrument? - Gitarr och sjunger (för ja, det är ett intrument.)
39. Vad lyssnar du helst på när du är ledsen? - Deppiga låtar, som to build a home, moments, little things.
40. Vad lyssnar du helst på när du är trött? - Allt som kan få mig att inte bli trött, haha.
41. Vad lyssnar du helst på när du är glad? - Snabba roliga låtar. Som she's not afraid, som för övrigt är jättebra att springa till!
42. Vad lyssnar du helst på när du är hyper? - One Direction oftast....
 
 
Familj..
43. Vilken familjemedlem står dej närmast? - Mamma.
44. Är dina föräldrar fortfarande tillsammans? - Ja
45. Har du något syskon? - En storebror.
46. Var är din mamma just nu? - I köket
47. Var är din pappa just nu? - I köket - vad tror ni dom gör?...
 
Favoriter..
48. Favoritmat? - Kycklingfaijtas, omg.
49. Favoritefterrätt? - Kladdkaka, haha
50. Favoritdricka? - Icetea!
51. Favoritfilm? - Abduction, Hungergames, Johan Falk -National Target, Titanic, Trust, osv.
52. Favoritserie? - Vampire Diaries, Glee, 15-det här är mitt liv, Awkward, Williams Lista (haha), One Tree Hill osv.
53. Favoritlåt? - Haha, jag har såååååååå många! Men just nu är det nog Irresistible - One Direction.
54. Favoritgodis? - Choklad
55. Favoritaffär? - Gina Tricot, H&M, Cubus, Lindex, Rut med flera osv.
 
Mobil..
56. Vad har du för mobil? - Xperia x8
57. Vad använder du din mobil till? - Messa, ringa och lyssna på musik. 
57. Är du sms-beroende? - Njae, kik-beroende kanske...
 
 
Övigt..
58. Vill du tatuera dej? - Ja, på handleden, något som ger en hopp om en bättre dag.
59. Vill du pierca dej? - Inte mer än jag redan gjort...i öronen.
60. Vem sov du bredvid senast? - Pappa, i soffan, haha.
61. Vem kramade du senast? - Mamma
62. Vem snackade du med senast? - Mamma
63. Vad gör du just nu? - Lyssnar på musik, twitter och tumblr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0