It's not hard to fall, when you fall like a cannonball.

Hejsan! Linnea, Louise och Sarah drog nyss ifrån mig efter en fin kväll med film, kladdkaka och mycket mys. 
Imorgon hämtar Lollo mig på morgonen och sen ska jag plugga matte innan provet, för duktig som jag är så ligger jag efter massor, jo ja awesome. Men ja, efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, drar nog hem och  gör någe kul, pluggar till so provet kanske. Kul sa jag va? 
I helgen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på men ska väl spela in frågestunden! Som ni såååå längtat efter, haha. Men jag lovar, i helgen ska den upp! 
Nu ska jag gå och fixa mig lite innan jag tar några tal till i matteboken, om jag nu orkar...
Den här videon är bara så jäkla emotional och jag bara älskar låten. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0