She got both feet on the ground.

Nejmen hola! Det var ett tag sen! Har sportlov nu och det betyder lite mer egentid, så det gillas starkt! I helgen har jag varit uppe i Stockholm och grattat min kusin. Det var supermysigt. 
I måndags var jag på BUP, själv den här gången vilket kändes så himla bra. 
Har börjat träna massvis och kommit igång med squats så det är jag stolt över! 
På fredag kommer några fina vänner hit och så äter vi lite gott och ser på film. Kommer bli toppen!
Pappa beställde även en iphone 5 till mig idag så det kommer om sisådär 3-4 dagar, gött liv! 
Har precis skrivit några rader på mitt SO arbete och nu ska jag sätta på en film, tror jag. Ha det fint!
Några bilder från min instagram, @malinalnefjord

Kommentarer
Postat av: Sarah! ♥

GODDAMNIT MALIN EN MÅNAD OCH TRE DAGAR, DAGS ATT BLOGGA TYCKER JAG!♥

2013-03-23 @ 20:11:38
URL: http://samuelssonsarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0