We could be heroes, just for one day.

Hej. Jag har inte bloggat på 100 år, sorry för det. Händer inte mycket i mitt liv direkt. 
Skolan har ju börjat efter jullovet, känns inte speciellt bra. Har i alla fall sökt till gymnasiet nu, Estet-Musik som första val och Samhäll-Beteende som andra. Så det är väl något att se fram emot. 
Har även en resa till London i april med mina föräldrar + konserten i maj. 
Imorgon ska jag till BUP vid 13 och sen har jag sånglektion 14, kommer ju inte alls bli tajt.
På torsdag har jag biologiprov så jag måste väl plugga på det nu innan jag ska sova. Jag är så himla trött på skolan redan.
Ja, jag vet. Jättedeppigt inlägg. Mår bara inte så bra idag. Vaknade gråtandes imorse...tror det håller på att bli värre med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0